קבל הצעת מחיר מהירה

שתף את החברים שלך וקבל 10% הנחה על הובלה!

הובלת משרדים

כל מה שרציתם לדעת על הובלות משרדים וחששתם לשאול!

בחיי כל בית עסק יש כמה רגעים מכוננים, כאשר אחד מהם זהו העברת משרד. זה יכול להתרחש כביטוי להצלחה גדולה של בית העסק הדורשת מעבר לשטח גדול יותר, במילים אחרות – התרחבות העסק. או שזה יכול להיות ההיפך, עדות לכך שהעסק צונח ולא יכול להרשות לעצמו את המשרד הקיים. בשני המקרים יש צורך ביחס מאוד עדין הן כלפי העובדים, הן כלפי בעלי בית העסק, וגם כלפי המובילים. גם המובילים עצמם צריכים להיות קשובים להלך הרוח במקום, זאת על מנת לעבור את התהליך על הצד הטוב ביותר, לא להרוס את התחושה החיובית (כאשר מדובר במעבר לשם צמיחה) או להוריד את המוראל עוד יותר (כאשר מדובר במקרה ההפוך).

מדובר בתהליך הרבה יותר מורכב ועדין מאשר מעבר דירה רגיל, היות ובדרך כלל הוא כולל בתוכו התחשבות בהמון אנשים (כל העובדים, ממלאי התפקידים השונים, אריזה של מסמכים ופריטים בעלי חשיבות מסחרית, ועוד). זו הסיבה לכך שלא כדאי להפקיד משימה דיסקרטית זו בידי איש מקצוע אחד, אלא בידי חברה מנוסה עם ניסיון מוכח בהעברת משרדים בסדרי גודל שונים. רק ספק שירותים ברמה גבוהה כמו זו יכול להבין את כל המורכבות שבביצוע הובלות משרדים, מה שיכול למנוע המון עוגמת נפש, אובדן מסמכי חברה חשובים או פריטים אישיים של העובדים.

הקשיים האופייניים להובלות משרד

על מנת לדעת למצוא את הגורם הנכון לביצוע משימה חשובה זו, יש קודם כל לעמוד על מאפייניה והקשיים האפשריים. רק כאשר מבינים את כל הדקויות והצדדים הרבים שיש לעבודה זו ניתן לדעת מה לשאול את ספק השירותים בכדי לוודא שהוא אכן מספיק אחראי, מנוסה ודיסקרטי לביצוע המשימה:

פריטים רבים: למרות שעל פניו יכול להיווצר הרושם שבמשרד יש פחות חפצים מאשר בבית רגיל – הוא מוטעה. בכל משרד יש את כל "המרכיבים" של בית רגיל. יש את חדרי המגורים (משרדים או שולחנות עבודה של העובדים), יש מטבח (מטבחון עם כל הכלים – שלפעמים יכול להיות יותר מורכב ומלא בכל טוב מכל בית, משום שיש אנשים המעבירים במקום זה את מיטב זמנם), שירותים, ועוד מחסנים וחדרי אחסון שאין בדירות מגורים רגילות. כך שאין צורך להשלות את עצמנו: הובלות משרדים זה לא יותר פשוט, אלא אפילו יותר מורכב מהובלות דירות רגילות. לכל הפרטים האלה יש גם סדרי עדיפויות שיש לקחת בחשבון, ויש עובדים חשובים יותר מהאחרים שהחפצים שלהם דורשים יחס עוד יותר אישי ועדין. 

מסמכים בעלי חשיבות גדולה: אחד הדברים שהכי מדאיגים את בעלי העסקים בעת הובלות משרד זה החשש לאובדן מסמכים חשובים. זאת למרות שפעמים רבות אין צורך במסמכים אלה לאורך שנים ארוכות, אך כפי שחוק מרפי עובד – דווקא לאחר מעבר המשרד הצורך בהם יופיע משום מקום ויגרום לצרות רבות. לכן אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבצע בעת העברת משרד, זה להפריד בצורה ברורה את המסמכים החשובים ביותר, לשים אותם בארגזים שונים משאר הדברים ולכתוב על ארגזים אלה שמדובר במסמכים. הם יהיו הראשונים להיעמס על המשאית, הראשונים שיפרקו במשרד החדש ולהתמקם במדפים החדשים. חברה המנוסה במעבר בין משרדים תבין את זה מבלי שבעלי המקום יצטרכו להסביר את זה באופן מיוחד, וזה בהחלט מעיד על היכולות ואיכות השירות שיתקבל.

אריזה אינדיווידואלית של שולחנות עבודה: בכל מוסד, משרד או חברה יש היררכיה. במילים אחרות, גם אם לא נעים לומר זאת קבל עם ועדה – יש אנשים חשובים יותר במשרד. פעמים רבות זה גם אומר שמקומות העבודה שלהם זכאים ליחס רב יותר מבחינת אריזה. בעוד עובדים בסדר גודל פחות חשוב יעדיפו אפילו לארוז את מקומות העבודה שלהם באופן עצמאי, אלה שמנהלים מחלקות ותופסים תפקידי מפתח לא תמיד יכולים לעשות זאת מהסיבה הפשוטה שיש יותר מדי דברים, כי הם נמצאים במשרד רוב הזמן. במקרים אלה יש לבצע את אריזת מקום העבודה באופן אישי ותוך שמירה על דיסקרטיות, למניעת דיבורים מיותרים. באופן כללי, העברה של משרדים דורשת אפילו הבנה של הדינאמיקה החברתית בתוך המוסד המדובר. כך שתפקיד הובלות משרדים הופך להרבה יותר עמוק ממה שיכול להיראות במבט ראשון.

העברה למיקום חדש: האריזה זה רק השלב הראשון בתהליך, כאשר החלק השני בתהליך מתבצע כאשר החפצים מגיעים למיקום החדש. התהליך כאן יכול להיות מורכב לא פחות, משום שיש צורך במציאת מקומות חדשים עבור כל החפצים. חשוב מאוד ליישר קו בנוגע לתפקיד המובילים בשלב הזה. האם הם פשוט מביאים את הארגזים ועוזבים? האם הם מתחייבים לעזור למקם את הפריטים הגדולים, כגון ארונות ושולחנות? מי מחבר חזרה את כל המכשירים האלקטרוניים? החברה לא בהכרח משתתפת בתהליך הזה, אך מדובר בדקויות שיש לעבור עליהם בזמן ההכנה למעבר..

נוכחות של עובדים או בעל המקום בעת ביצוע המעבר: עוד פרט שיש לדבר עליו לפני ביצוע המעבר – האם מנהל בית העסק יהיה נוכח בתהליך עצמו? עד כמה הוא יכול להתערב בדרך שבה המובילים מבצעים את עבודתם? מי בעצם "קובע" בכל התהליך הזה? בתסריט המושלם, הבעלים יודע היטב מה תפקידו ומה תפקידם של המובילים בתהליך המעבר. אך תמיד כדאי לעבור על הדברים לפני שמתחילים באריזה בפועל, על מנת למנוע אי הבנות או עלבונות כלשהם. חשוב מאוד להבין בזמן מי האדם החשוב ביותר בחברה, או מי היה ממונה כאחראי למעבר חלק. על סמך הידע הזה ניתן יהיה לבצע את העבודה בצורה הדרושה ללקוח.

אמצעי זהירות נדרשים למעבר בטיחותי משרד

כאשר מעבירים משרדים, מעבירים למעשה נכס כלכלי חשוב ביותר, הנותן פרנסה לעובדים שלו, ולא רק (תלוי עד כמה גדולה וחשובה החברה). לכן חשוב מאוד לנקוט באמצעי זהירות בסיסיים בעת ביצוע המעבר, למניעת תופעות לא נעימות כגון ריגול תעשייתי, מכירת סודות מסחריים ועוד. במקרים רבים בית העסק ידרוש מחברת ההובלות לחתום על הסכמי סודיות והתחייבות לשמירה על פרטיות החברה. מדובר בתהליך סמלי, אך חשוב. חברות מקצועיות לא רואות בכך כל בעיה ויסכימו לחתום על המסמכים ללא כל טענה.

מלבד זאת, חשוב מאוד שהאריזה ההתחלתית של מסמכים ופריטים חשובים תעשה מבעוד מועד ועל ידי עובדי החברה עצמה. המובילים לא אמורים לעבוד כמזכירים ולסדר את המסמכים. לכן אם עובדי החברה רוצים למצוא משהו לאחר המעבר, עליהם לסדר את כל התיקיות ומומלץ אפילו לארוז אותן מבעוד מועד, בכדי ששום דבר לא ייפול ולא יתערבב עם מסמכים אחרים, לא קשורים ולא מתאימים. שורה תחתונה: על המובילים להיות מאוד מסודרים, מאורגנים ולהתייחס לחפצים ולמסמכים באחריות ודיסקרטיות, אך על הלקוח לעשות את כל הדרוש לכך שהמשרד שלו יהיה מוכן למעבר מראש. כאשר כל הצדדים ממלאים את החלק שלהם בעבודה, העברות משרדים נעשות בצורה חלקה ופשוטה ביותר.

האם ניתן לסמוך על כל חברה לבצע מעבר של המשרד? 

כל מנהל או מנהלת משרד שצריך לעבור למיקום אחר שואלים את עצמם – האם כל חברת הובלות סטנדרטית יכולה להתאים לביצוע המשימה? האמת היא שלא. חברות שיש להן ניסיון אך ורק בהובלת דירות סטנדרטית לא יצליחו במשימה זו, ואף משרד לא רוצה להיות זה שמתאמנים עליו ועושים את כל הטעויות האפשריות של הובלה ללא הניסיון הנדרש.

לכן, לא כל חברה יכולה להתאים. חשוב מאוד למצוא את החברות המתמחות בסוג שירות זו, שהעבירו משרדים רבים או לפחות מנוסים בהעברת משרד בתחום דומה (מרפאה, משרד עורך דין או רואה חשבון, משרד ממשלתי וכו'). חשוב מאוד לתשאל את נציג החברה מראש, על מנת לא למצוא את עצמכם במצב לא נעים, כאשר הייתם בטוחים שהחברה מתאימה לכם, זאת בזכות פרסום טוב או נציג שירות אדיב, אך בפועל הסתבר שטעיתם.

יש להתייחס לתהליך הובלות משרדים במלוא הרצינות ולמצוא אתה אנשים שיתייחסו לתהליך באותה הדרך. חברת הובלות מקצועית יכולה לתת לכם פרטי קשר של לקוחות קודמים ולהוכיח את יכולתה לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. בחרו את הספק שלכם בצורה נכונה ושתהיה לכם העברת משרד חלקה ונעימה! 


מעברי דירה הינם תמיד קשים ומורכבים ביותר, בין אם מדובר באנשים פרטיים או עסקיים. עם זאת, ישנם קשיים האופייניים דווקא לתחום העסקי, וחשוב מאוד לקחת אותם בחשבון כאשר שוקלים או מתכוננים למעבר למקום חדש. לדוגמא, אחד הדברים האופייניים לכל משרד – זה אינספור ניירות ותיקיות שונות. יתר על כן, ככל שהעסק וותיק יותר – כך כמות הניירת גדולה יותר. בעולם המודרני, חלק גדול מהתיעודים עבר לעידן הדיגיטלי. אך כאשר נדרש שירות הובלות משרדים – לא תמיד המצב הינו כה אופטימי. יתר על כן, גם המשרד ה"מודרני" ביותר יתגלה כמלא אינספור דברים קטנים ולעיתים שבירים שיש להעביר. לפיכך, חשוב מאוד למצוא את הגורם המסוגל לעשות את תהליך ההעברה של הפריטים המשרדיים באותה ההצלחה כמו דירות רגילות.


הכי חשוב – לא להמעיט בערכה של העבודה!

יכול להיות שאנשים מסוימים יטעו לחשוב שהובלות משרדים זה קל, משום שלא מדובר לא ב"בית" במלוא מובן המילה, אז הסברה הינה שתופעת האגרנות אינה נפוצה כמו בבתים רגילים. אך אנשים אלה שואלים את העובדה הפשוטה שהמשרד הוא כן בית שבו מעבירים העובדים חלק משמעותי מהיום שלהם. וככל שיש יותר עובדים – יש הרבה יותר דברים והרבה יותר ניירות הקשורות לפעילותם. בנוסף, בכל משרד יש גם מספר גדול של אובייקטים שונים הקשורים באופן ישיר לעבודה שהוא עושה. למשל, פקסים, מחשבים, מכונות צילום, ועוד דברים האופייניים לכל תחום. בשורה התחתונה, הובלות משרדים זוהי עבודת נמלים לא קטנה יותר מאשר מעבר רגיל.


חברת ניק הובלות – שירות ללא רבב

חברת ניק הובלות פועלת בשוק כבר מספר שנים ומספקת את השירותים המגוונים והמלאים ביותר להעברת דירות ומשרדים באותו הדיוק, הזריזות והיעילות. הניסיון הרחב בכל סוגי ההובלות מאפשר למומחים של חברת ניק הובלות לסיים את העבודות במהירות ובצורה שבה הלקוח תמיד יודע איפה נמצא כל דבר. בנוסף, החברה מספקת גם שירותי אריזה מקצועיים, כך שבמידת הצורך – ניתן לסיים את כל תהליך מעבר המשרד מהמקום הישן לחדש ביום אחד בלבד שבו העובדים פשוט נשארים בבית ולאחר מכן מגיעים להמשך עבודה נוח ופורה כבר במיקום החדש.




אודותינו..

אנו, ניק הובלות, חברה בעלת וותק של 10 שנים, בהם ביצענו מאות מעברי דירה ומשרדים ללקוחות מרוצים, ללא גרימת נזק ובאמצעות כלים מתקדמים שברשותנו ומומחי הובלה אשר אנו עובדים איתם על בסיס קבוע.

רשתות חברתיות.

www.nikhovalot.co.il

כל הזכויות שמורות

niklogogrey.png
SIMBLAWebsite Builder